.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران نیازمند موزه پهلوانان است

اسطوره کشتی ایران و جهان گفت: مازندران نیازمند برخورداری از موزه پهلوانان و قهرمانان است.

امامعلی حبیبی اظهار داشت: امروز ورزشکاران ایرانی بدون وضو در میادین ورزشی حضور نیافته و این اتکا به خداوند و مولای متقیان است که سبب پیروزی آنها بر حریفان می شود.

وی بیان داشت: زمانی که بنده وارد میادین ورزشی شده در سراسر کشور یک سالن ورزشی وجود نداشت و بدون سرپرست و مربی با بضاعت مالی اندک وارد میادین ورزشی شدم و تنها با ذکر یاعلی تمام حریفان قدرتمند خود را شکست دادم.

حبیبی گفت: افتخار می کنم یکی از همشهریان بابلی توانسته است مقام قهرمانی دنیا را برای ملت ایران، مازندران و بابل کسب کند.

وی خطاب به استاندار مازندران بیان داشت: مازندران نیازمند برخورداری از موزه پهلوانان، نویسندگان و هنرمندان بوده تا قهرمانان و پهلوانان عرصه های مختلف، مدالهای کسب شده خود را در این موزه ها نگهداری کنند.

حبیبی افزود: هم اکنون یکی از خیران بابلی متعهد شده، حدود پنج هزار مترمربع زمین برای احداث موزه پهلوانان در اختیار ما قرار دهد.

وی گفت: با تخصیص این زمین انتظار داریم استاندارمازندران نسبت به احداث موزه پهلوانان و هنرمندان بابلی حمایتهای لازم را به عمل آورد/مهر


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 شهريور 1390
مازندران بخصوص مراکز استان نیازمند یک مرکز گردشگری و تفریحی مثل محوطه ای از آب زیان و ماهی های آکواریومی از قبیل ماهی آب شور و شیرین و همچنین با وجود جنگل و پارک هائی که در مرکز استان موجود است نیازمند یک باغ پرندگان یا باغ گلها مثل دیگر مراکز استانها برای جذب گردشگر می باشد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.268 seconds.